چرا پس از آن مشکل است به درمان مرحله پایان بیماری کلیه بسیاری از مردم به عنوان یک بیماری غیر قابل
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بسیاری از مردم به عنوان یک بیماری غیر قابل درمان در نظر گرفته پایان مرحله بیماری کلیوی (که آن هم به عنوان ارومیه شناخته می شود)، اما در واقع این درست نیست. ارومیه دشوار به درمان است اما این به این معنی نیست که هیچ روش درمانی برای آن وجود دارد. اگر ما می خواهیم برای درمان آن، ابتدا باید بدانید که چرا این مشکل به درمان می شود؟

وجود دارد بسیاری از عوامل می تواند پیش آگهی این بیماری زیر را تحت تاثیر قرار دهد، به سه دلیل مهم، به ما نگاه دارند با هم.

1. بیمار می تواند آن را پیدا کند قبل از آن، به دلیل اینکه اکثر بیماران می دانید کمی یا حتی هیچ چیزی در مورد بیماری کلیه می دانید، پس از آن آسان به نادیده گرفته شود. معمولا، زمانی که مردم متوجه آنها از این بیماری رنج می برند، خیلی دیر به درمان است.

2. بیماران می توانند درمان مناسب در زمان می کنید. از آنجا که علائم بسیاری از بیماری کلیه وجود دارد و بسیاری از آنها هیچ ویژگی آشکار است. به عنوان مثال، زمانی که بیماران مبتلا به CKD ضعیف افتاد، خستگی، مرحله ذهنی ضعیف و همراه با مشکلات دستگاه گوارش، از آن آسان است به اشتباه به عنوان بیماری های دستگاه گوارش است. بنابراین هرگز علائم را نادیده بگیرد، شما باید بدانید که حتی یک بیماری کوچک می تواند به مشکلات بزرگ منجر شود.

3. بسیاری از داروها مواد سمی، اگر شما آنها را به اشتباه، کلیوی شما ممکن است آسیب دیده به جای محافظت کنید. اگر چه بعضی از داروها اثر درمانی خاصی در این بیماری، اما آنها می توانند این بیماری را از ریشه آن را درمان نیست.

بنابراین به عنوان یک بیمار مبتلا به مرحله نهایی بیماری کلیه، شما باید شانس را برای دریافت درمان است که می تواند در پیشگیری و یا کاهش روند این بیماری کمک کننده باشد. علاوه بر این، شما باید یک نگرش مثبت را نگه دارید برای مبارزه با آن است.

اگر شما میخواهید بدانید که برخی از روش های درمان آن، شما می توانید به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

 

چرا پس از آن مشکل است به درمان مرحله پایان بیماری کلیه   بسیاری از مردم به عنوان یک بیماری غیر قابل 

 





:: برچسب‌ها: ESRD، چرا پس از آن مشکل است به درمان مرحله پایان بیماری کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: